افتخار مي كنم كه در پرسپوليس هستم
 
لرستان
السلام علیک یا ابا الفضلل العباس (ع)
 
 

 
گل محمدي خيلي خيلي به من كمك كرده تا در تيم جا بيفتم. يحيي واقعا يك جنتلمن است و به من كمك كرد تا زودتر در شرايط مطلوب قرار بگيرم

ماركو پروويچ ، هافبك چپ پاي پرسپوليس خيلي زود در تركيب اين تيم جا افتاد و به يك مهره سرنوشت ساز در پرسپوليس بدل شد.

پروويچ كه كمتر مصاحبه مي كند در گفتگو با سايت گل به سوالات مختلف پيرامون حضور در پرسپوليس پاسخ داده كه از نظرتان مي گذرد.

ضمن اينكه بايد از مديربرنامه هاي پروويچ هم تشكر كرد كه براي انجام مصاحبه ما را ياري كرد.

 _ الان چند وقت از حضورت در پرسپوليس مي گذرد. آيا تصوري كه از بازي در اين تيم داشتي به حقيقت پيوسته ؟ دقيقا درست از آب در آمده. پرسپوليس يك تيم بزرگ با هواداران پرشور و دوست داشتني است كه من از بازي در اين تيم لذت مي برم.

قبل از بازي براي پرسپوليس تصور مي كردم كه اين تيم بزرگ است و با شخصيت در آسيا . اين تصورم هم درست از آب در آمد و من حالا افتخار مي كنم كه در پرسپوليس هستم و حضور در اين تيم مطرح آسيايي را تجربه مي كنم.

_ تو خيلي زود با بازيكنان پرسپوليس هماهنگ شدي و در تركيب اين تيم جا افتادي. دليلش چه بود؟ به خاطر اينكه من يك بازيكن حرفه اي هستم و در تيمهاي بزرگ بازي كردم. يك بازيكن حرفه اي بايد خيلي زود خودش را با شرايط وفق دهد.
ضمن اينكه بازيكنان پرسپوليس هم خيلي خوب از من استقبال كردند و باعث شدند در تركيب پرسپوليس جا بيفتم.
البته بايد از يحيي گل محمدي هم حرف بزنم و تشكر كنم. او خيلي به من كمك كرد تا سريعتر با تيم خو بگيرم.

 _ بيشتر با كدام بازيكنان پرسپوليس ارتباط داري؟ با محسن بنگر، سيدجلال حسيني، علي كريمي، كيا و محمد نوري و نيلسون راحت ترم. چون آنها انگليسي بلدند و با من ارتباط برقرار مي كنند.

_ با كدام بازيكن مشهور خارجي همبازي بودي يا با او هنوز هم در ارتباط هستي؟ با خيلي از بازيكنان.مثلا پارسال درليگ امريكا روبروي بكام بازي كردم و يك- صفر برديم. اتفاقا من تك گل برتري تيمم را زدم.
اگر بخواهم يك مثال بزنم ميركو ووچينيچ را مي گويم كه الان در يوونتوس بازي مي كند. من و ميركو در تيم زير 23 ساله هاي مونته نگرو همبازي بوديم و هنوز با هم در ارتباط هستيم.

 _ اوقات فراغتت را در تهران چطور مي گذراني؟ بيشتر با مدير برنامه هايم هستم. براي خوردن غذا به رستوران مي روم و سعي مي كنم مناطق ديدني تهران را ببينم.
ضمن اينكه خيلي خانواده دوست هستم و اميدوارم همسرم و دو فرزندم زودتر بتوانند به ايران بيايند تا در كنارم باشند.

 _ به نظر مي رسد كاملا يك پا هستي و از پاي راستت كمتر استفاده مي كني. خودت اين موضوع را قبول داري؟ قبول ندارم واقعا. وقتي فوتبال چپ پاها را مي بينيد فكر مي كنيد آنها يك پا هستند و فقط از يك پاي خود استفاده مي كنند اما اگر دقت كنيد اينطور نيست.
من دربازي با فولاد با پاي راست يك موقعيت تك به تك براي پولادي درست كردم. درست است پاي چپ، پاي تخصصي ام است اما با پاي راست هم مي توانم بازي كنم و به توپ ضربه بزنم.

_ بيشتر پاس گل مي دهي تا اينكه گل بزني. دليلي دارد؟ من سعي مي كنم وظيفه ام را درزمين انجام بدهم. فقط تلاش مي کنم و اميدوارم كه تيممان زودتر گل بزند.
حالا فرقي ندارد اين گل را من بزنم يا يك بازيكن ديگر. مهم موفقيت تيم است كه خوشحالم اين اتفاق در حال رخ دادن است.

_ حضور مهرداد پولادي در سمت چپ خط دفاعي و پشت سرتو چقدرباعث شده با خيالي آسوده به فكر نفوذ باشي؟ خيلي زياد. خوشحالم كه دو چپ پاي خوب مثل فشنگچي و پولادي در دفاع چپ پرسپوليس بازي مي كنند.
آنها بازيكنان خوبي هستند، هم فشنگچي و هم پولادي. ما مي توانيم سمت چپ را از اين كه هست قوي تر كنيم و روزهاي سختي را براي رقبا رقم بزنيم.

 _كار كردن با يحيي گل محمدي چطور است؟ گل محمدي خيلي خيلي به من كمك كرده تا در تيم جا بيفتم. يحيي واقعا يك جنتلمن است و به من كمك كرد تا زودتر در شرايط مطلوب قرار بگيرم.
او رفاقت را در تيم بوجود آورده و اميدوارم با تكيه به اين يكدلي بتوانيم روزهاي خوبي را براي هواداران رقم بزنيم.

 _ ليگ ايران از نظر تو در چه سطحي قرار دارد؟ ليگ ايران خيلي خوب است . يك ليگ قوي و فيزيكي محسوب مي شود. ضمن اينكه بازيكنان تكنيكي خوبي هم دارد اما نقطه ضعف ان زمين هايي است كه براي برگزاري بازي هاي ليگ در نظر گرفته مي شود.
به جز 2،3 زمين بقيه زمين ها كيفيت چنداني ندارند و نمي شود فوتبال با كيفيتي را روي آنها انجام داد.

_ براي فصل بعد در پرسپوليس مي ماني؟ چرا كه نه. اميدوارم قراردادي به من پيشنهاد شود كه بمانم. قرارداد من تا تابستان است و قلبا دوست دارم در پرسپوليس بمانم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:شجره سادات, :: 11:9 :: توسط : h.m

درباره وبلاگ
با سلام به وبلاگ خودتان خوش آمدی به اطلاع تمامی دوستان میرساند که تمامی تبلیغات وبلاگ از جانب ارائه دهنده فضای وبلاگ (لوکس بلاگ) میباشد وربطی به این جانب ندارد.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لرستان و آدرس hassanreza.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 33
بازدید کل : 91671
تعداد مطالب : 191
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

مرجع وبلاگ نویسان جوان